Sortides pedagògiques i activitats especials a l’escola

– P3 i P4 B: dimecres, 31 de maig, anirem amb autocar a l’Aquàrium de Barcelona (https://goo.gl/maps/v1qK8oefzaE2) per treballar més coses sobre els nostres projectes d’aula.

El grup de P4 B tornarà a l’escola a l’hora habitual però els grups de P3 ho faran sobre les 12.45/13.00 h aproximadament.

– P4 A: dimarts, 30 de maig, anirem amb autocar al Pony Club Catalunya (https://goo.gl/maps/iTt92Pv5Bb82), per aprendre més del nostre projecte sobre els cavalls. S’aconsella que els alumnes portin pantalons llargs (malles, xandall, ..) i sabatilles esportives (no sandàlies).

IMPORTANT: Cal portar la crema protectora solar posada. Ens posarem la gorra que tenim aquí a l’escola.

La sortida és de tot el dia.

– 2n: dimecres, 31 de maig, rebrem a les aules uns agents dels Mossos d’Esquadra que ens faran un taller sobre empremtes digitals, al més pur estil de les sèries de la tele.

– Cicle mitjà (3r i 4t): dimarts, 30 de maig, al matí, anirem al Centre Cultural La Farinera del Clot per veure l’actuació dels companys i companyes del cicle superior.

– 4t: dimecres, 31 de maig, agafarem l’autocar i anirem a visitar l’espai natural del Delta del Llobregat. La visita és de tot el dia (https://goo.gl/maps/UERmMqw4KhM2)

– Cicle superior (5è i 6è): el grup d’alumnes que fan el taller Urban Sketching, d’educació artística en anglès sortiran aquest proper dilluns, 29 de maig, a la tarda pels voltants de l’escola per poder realitzar l’activitat.

– Cicle superior (5è i 6è): anirem el dimarts, 30 de maig al Centre cultural La Farinera del Clot per representar el nostre espectacle musical. Al matí farem l’assaig general davant els companys i companyes de cicle mitjà i per la tarda serà la representació per als pares i mares.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut