Informes d’avaluació d’educació primària

Tal i com us vam anunciar la setmana passada, els informes del tercer trimestre i el global del curs de primària es repartiran el dia 29 de juny a les 9.00h del matí, a l’aula habitual dels vostres fills i filles.

Com si es tractés d’un dia normal, entraran a classe i el tutor o tutora repartirà els sobres. En poca estona tornaran a sortir.

Les famílies que no puguin portar els seus fills o filles aquell dia a l’escola, podran autoritzar a alguna persona de confiança. Només caldrà que es presenti l’autorització signada amb la identificació i número d’identitat del pare o mare i les dades de la persona autoritzada. Així els tutors o tutores els podran lliurar el sobre amb l’informe d’avaluació a les 9.30 h quan hagin sortit els infants.

Pel que fa als informes d’educació infantil, es repartiran el dia 21 de juny, últim dia lectiu.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut