Educació infantil: taller “Games”

Per acabar aquestes 9 setmanes compartides, us expliquem Games.

La sessió es desenvolupa en llengua anglesa i es proposen tres jocs dirigits, que anem fent conjuntament, a l’espai exterior.

Farioca gegant: fem 4 equips internivell. De manera col·laborativa, aprenem a respectar el torn, gestionar els diferents rols, a estar atentes i a ajudar-nos les unes a les altres, aportant les nostres destreses.

Terra, mar i aire: treballem l’atenció i la coordinació motriu.

Joc del mocador: treballem l’atenció, la capacitat de ser pacients i el respecte cap al nostre equip i el contrari.

Amb aquests tres jocs volem donar a conèixer als infants propostes lúdiques tradicionals que poden incorporar en els seus espais de lleure, tot respectant les habilitats que cadascuna de nosaltres podem aportar i afavorint la participació de tothom. Es tracta, doncs, de valorar el joc com a recurs integrador, de gaudir i cooperació entre iguals, on totes sumem.

Al final de la sessió deixem espai per a la conversa, on podem expressar quin joc ens ha agradat més o menys i el perquè, com ens hem sentit, etc.

Entre tots enriquim les oportunitats d’aprenentatge. Gràcies, famílies!

Mestres d’educació infantil

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut