Educació infantil: taller “Digital”

Aquesta setmana us convidem a descobrir el nostre Taller Digital, un espai on els nens i nenes s’apropen a la tecnologia des d’una perspectiva educativa. A més, tindran l’oportunitat de compartir moments amb infants de diferents edats, creant nous vincles i aprenent noves dinàmiques socials.

Algunes de les activitats que oferim inclouen: lectura de codis QR, fotografies dirigides amb càmera digital i robòtica amb Tale-Bots i Beebots. A través d’aquestes activitats, volem que els infants comencin a familiaritzar-se amb l’ús i la manipulació d’algunes de les eines digitals que formen part del nostre dia a dia.

La sessió comença amb una breu explicació sobre les activitats i els seus objectius, així com les normes d’ús de les diferents eines digitals. Després, formem grups heterogenis que van passant per cada proposta, i finalitzem amb una petita reunió de cloenda del taller.

Aquest taller compta amb l’ajuda de les famílies, d’aquesta manera podem fer un bon ús de les eines i ens ajuden a seguir les normes establertes.

Endavant, a gaudir!

Equip de mestres d’educació infantil

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut