Educació infantil (P3, P4 i P5): primer dia de curs

Abans de res… la nostra BENVINGUDA ALS NOUS INFANTS DE P3!!!

El proper dia 12 de setembre, a les 9 h, els nens i les nenes de P3 del primer torn passaran al pati de l’hort i esperaran, amb els seus familiars, a les tutores del curs que els faran passar a les aules. Portaran el material que es va demanar a les famílies, a la reunió del mes de juny.

Els i les alumnes de P4 entraran per la porta habitual i les tutores del curs passat els acompanyaran a les aules amb les seves famílies. Un cop allà els deixaran amb les seves noves mestres.

Material que han de dur: roba de recanvi, bata, got, 1 paquet de mocadors de paper i 1 paquet de tovalloletes humides.

L’alumnat de P5 entraran amb les seves famílies i les tutores de P4 els acompanyaran a les noves aules on coneixeran les seves mestres.

Material que han de dur: bata, got, 1 paquet de mocadors de paper i 1 paquet de tovalloletes humides.

Equip d’Educació Infantil

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut