Tot i que encara no el tenim en el format habitual, us adjuntem el menú del menjador per al primer mes. Ben aviat el tindrem enllaçat al nostre web i també al de Xino-Xano on podreu consultar, com és habitual, una proposta de sopars supervisada per una dietista.


Hola, moltes gràcies pel menú.
Una pregunta, hi haurà proposta de sopars? Es que a la web de Xino-Xano encara tenen penjat el menú del 3er. trimestre del curs passat. La proposta de sopars és important per a mi per què em facilita la setmana i confio en la bona alimentació de les nenes, ja que és fet per professionals.
Moltes gràcies.
Hola Cristina,
tal i com diem a l’article, aviat es publicarà al web el menú amb l’habitual proposta de sopars. Tot continuarà funcionant igual de bé com fins ara.
Gràcies.
El menú que està enllaçat sembla que són els sopars de Setembre.
Quan pugueu ens anirà bé saber si són els dinars a l’escola.
Gràcies!
Tens raó César, acabem de publicar a la pàgina principal i a la pàgina del servei de menjador el menú sencer (dinars i proposta de sopars). Disculpeu les molèsties!
Gràcies!
Ara ja estan els 2 fulls de Dinars i Sopars. Gràcies per tot.