Aula d’acollida (de 3r a 6è): Teatre “Gestos que parlen”

La setmana passada, l’alumnat de l’aula d’acollida va assistir a una activitat de teatre titulada Embolic, centrada principalment en la mímica i l’expressió corporal.

Ha estat una experiència molt enriquidora i adequada per als nens i nenes que estan aprenent la llengua catalana. L’obra es basava sobretot en el gest i la comunicació no verbal, i això va facilitar que tot l’alumnat, independentment del seu nivell de llengua, pogués seguir la història.

Les situacions còmiques que es representaven van provocar moltes rialles. Els gestos exagerats i les expressions facials van ser clau per transmetre les emocions.

L’obra mostrava com, a través del cos, es poden explicar històries molt clares i divertides. L’alumnat va participar activament com a públic, mostrant interès en tot moment.

Així mateix, vam dedicar una estona a comentar-la a l’aula, en català. Una conversa que ha permès treballar vocabulari relacionat amb les emocions i les accions. També vam parlar sobre les escenes que més els havien agradat i es va generar un espai de diàleg amb el qual seguir afavorint la cohesió del grup, ja que tots havien compartit la mateixa vivència.

Ha estat, sens dubte, una experiència divertida i molt profitosa per al grup.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut