A I4 hem iniciat l’activitat de la carpeta viatgera!
L’objectiu és fomentar el gust per la lectura i potenciar l’expressió oral dels infants, tot proposant diverses activitats per compartir en família.
A la carpeta trobareu diferents llibres: un conte, un llibre de cuina, un de manualitats i activitats plàstiques, un d’endevinalles… Trieu l’activitat que més us agradi i gaudiu-la junts en família.
També hi trobareu una llibreta on podeu explicar la vostra experiència durant els dies que tingueu la carpeta a casa. Hi podeu afegir fotografies, petits textos o dibuixos dels vostres fills i filles.
Esperem que aquestes lectures i moments compartits us agradin i us animin a continuar gaudint de la lectura en família.
Recordeu que podeu tenir la carpeta durant una setmana i que cal tornar-la el dia de l’exposició a l’aula, ja que després passarà a la següent família.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració i… esperem que us agradi molt l’activitat!
Tutores d’I4


