Taller gratuït d’arquitectura: Construïnt a la Sala

És un taller obert a infants d’entre 7 i 12 anys totalment gratuït que se celebrarà el diumenge 9 de novembre a la Basílica de Santa Maria del Pi.

Es tracta d’un projecte educatiu amb l’objectiu d’apropar l’arquitectura als infants a través de la creativitat. En un taller de 2 hores de durada, els infants construeixen la maqueta d’una construcció arquitectònica amb l’ajuda de professionals de l’arquitectura. L’organització proporciona els materials necessaris per a fer les maquetes i les persones que acompanyaran els infants.

El tema que proposen són les construccions en alçada (campanars, castells, miradors, torres…) i la seva perspectiva històrica (espais de referència, vigilància, cura i control visual…). D’aquesta manera, els infants aprenen a construir maquetes en alçada, basades en la verticalitat, per mirar des de dalt, per tenir cura de la comunitat, construir punts de referència perquè tothom els vegi… i sobretot, treballaran com s’aguanten aquestes estructures verticals! Cada infant farà les seves propostes, les pensarn, les dibuixaran i les construiran a la Basílica de Santa Maria del Pi, un dels campanars més emblemàtics de Ciutat Vella i de tota la ciutat!

Inscriu els teus infants aquí:

https://www.construintalasala.org/inscripcions-infants/

Apunta’t de voluntària per acompanyar els infants durant el taller:

https://www.construintalasala.org/participa-voluntariat/

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut