I5: llibres de préstec

Els infants d’I5 comencem el préstec de llibres setmanal!

Cada setmana “La carpeta de lectura” viatjarà de l’escola a casa. A dins hi haurà un conte per llegir que cada infant haurà escollit prèviament. Els dimecres hauran de retornar-la per repetir el mateix procediment.

És important que acompanyeu el vostre infant en aquest procés d’aprenentatge de la lectura i que hi dediqueu l’estona necessària perquè vagi descobrint el gust per la lectura i la descoberta del codi.

El procés lector és un procés màgic on vas veient l’evolució del teu fill o filla, que un dia, de cop i volta, tenen la capacitat i l’habilitat per connectar tot allò que han anat practicant. És un procés maduratiu que necessita temps, paciència, dedicació… i el més important: MOTIVACIÓ.

Moltíssimes gràcies per la comprensió i la col·laboració, esperem que gaudiu d’aquesta nova aventura!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut