El passat 17 d’octubre de 2024, es va celebrar la reunió informativa del servei de menjador, gestionat per l’entitat Xino-Xano. Durant la trobada, es va fer una presentació de l’entitat, destacant la seva experiència i el seu enfocament pedagògic en l’acompanyament dels infants durant l’espai del menjador.
Es va presentar l’equip de monitores i monitors que es responsabilitza del benestar i la dinamització dels infants, així com l’equip de cuineres, l’encarregat de preparar els diferents menús saludables i equilibrats, seguint les necessitats nutricionals dels infants.
També es van detallar els projectes educatius que s’estan portant a terme dins del menjador, amb l’objectiu de fomentar valors com la cooperació, l’autonomia i la responsabilitat. A més, es van exposar les diverses activitats lúdiques i educatives que es realitzen diàriament, pensades per potenciar les habilitats socials i personals dels infants.
Per a aquelles famílies que no van poder assistir-hi, podeu consultar tota la informació detallada a la presentació que trobareu a continuació o al nostre web.
Gràcies pel vostre interès i participació!


