Durant aquest segon trimestre, a les aules d’educació infantil hem iniciat la baula artística.
Tal com us van explicar a les reunions d’inici de curs, cada nivell treballa un artista diferent. I3 està descobrint l’artista japonesa Yayoi Kusama; I4 està immers en el món de Joan Miró i I5 explora l’artista ucraïnesa Sonia Delaunay.
Primer, hem conegut alguns dels trets més característics de la biografia dels artistes i, seguidament, hem començat a inspirar-nos i a reproduir algunes de les seves creacions, tant pictòriques com escultòriques. Per fer volar encara més la creativitat dels infants, cada nivell hem visitat un museu diferent: I3 el MACBA, I4 la Fundació Joan Miró i per últim, I5 la Fundació Vila Casas, Can Framis.
Com a cloenda d’aquestes activitats farem una presentació a les famílies. Us avancem les dates perquè les tingueu presents:
- I3: 15 de marc a les 15:15 h.
- I4: 21 de març a les 15:15 h.
- I5: 20 de març a les 15:15 h.
Us hi esperem!
Mestres d’educació infantil



