una mestra i alumnes

3r B: La “FariVolta”mola

Fer de la baula un camí d’aprenentatge entretingut i divertit és l’objectiu.

I això sembla que a 3r B ho estem aconseguint, ja que les nostres petites i els nostres petits ciclistes estan aprenent molt sobre la geografia de Catalunya. Com a tota volta ciclista, hi ha tota mena d’etapes. Però és cert que les més dures normalment són les de muntanya, i si no que li ho preguntin al bo del Joaquim Rodríguez.

Per aquest motiu, rebre suport en aquestes etapes sempre és d’ajuda. I en el nostre cas volem agrair a dues de les nostres mestres per tot allò que han compartit amb nosaltres: l’Elisa i la Noèlia. Cadascuna d’elles tenen el seu origen a les zones de muntanya de Catalunya, en concret a la Vall d’Aran i al Pallars Sobirà.

Ha estat tot un encert per a 3r B veure i viure com aquestes dues mestres senten tan dins la seva terra i com ens han explicat moltes coses sobre les seves comarques.

També volem agrair a la Maria, que ens va fer d’ambaixadora del Segrià i també ens va explicar moltes coses.

Seguim amb la FariVolta!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut