Sortides pedagògiques i activitats especials a l’escola

P4 i P5: marxem de colònies! El dilluns, 23 de maig, iniciem tres dies de convivència amb mestres i companyes a Can Ribas (Bigues i Riells) https://goo.gl/maps/Kgv71Un5cLwuJgx59  Tornarem a casa el dia 25 i a l’endemà, a l’escola!

Us recomanem que seguiu el nostre canal de Twitter (https://twitter.com/escfarigolaclot) per estar al dia de les activitats que hi farem.

2n: el dia 24 de maig, dimarts, visitarem el Parc Zoològic de Barcelona (https://g.page/zoo-de-barcelona-barcelona?share) per aprendre més i millor sobre la “Baula” que estem desenvolupant actualment. Hi anirem amb TRAM. La sortida serà de tot el dia i serà necessari portar una gorra i protecció solar posada.

3r i 4t: marxem de colònies! Igual com els companys i companyes més petits, l’alumnat de 3r i 4t també marxa de colònies aquest dilluns, 23 de maig. Passarem tres dies fantàstics al Càmping del Mar a Malgrat de Mar. https://g.page/campingdelmar?share

Com ja és habitual , us recomanem que ens seguiu per Twitter per estar al dia de tot el que fan durant els tres dies de les colònies. (https://twitter.com/escfarigolaclot).

6è: el dia 23 de maig, que serà dilluns, passarem tot el dia al CaixaFòrum de Barcelona (https://goo.gl/maps/sUksDm2ko8f1fbr88) on assistirem a l’activitat Symphony. Hi anirem amb metro.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut