Volem agrair la participació que ha tingut la iniciativa de “Vols venir a dinar a l’escola?”. A les poques hores de publicar el formulari de reserva, ja van començar a arribar les primeres sol·licituds.
Han sigut 24 famílies les que han reservat per venir a dinar amb les seves filles i fills en els 14 dies d’escola en què s’ha ofert la possibilitat.
Ara el formulari està tancat però el dia 9 de gener el tornarem a activar per tal que pugueu enviar les vostres reserves a partir del dia 16 de gener. Recordeu que, un cop enviat el formulari, rebreu un correu electrònic de confirmació.




donde encuentro el formulario para poder enviaros? Gracias.
Hola Patricia!
L’enllaç al formulari està publicat a la pàgina del servei de menjador (http://agora.xtec.cat/ceipfarigolaclot/serveis/menjador-escolar/). Ara no admet reserves perquè estem de vacances de Nadal però el dia 9 de gener tornarà a estar disponible. Les famílies podreu reservar per al 16 de gener en endavant.
Qualsevol dubte… ja saps!