Escola: cada dia millor

Divendres passat es van instal·lar uns miralls a la sala de psicomotricitat que permetran la realització d’activitats lectives i extraescolars amb més possibilitats.

D’una banda, dins l’horari lectiu, ens facilitarà el treball de coneixement d’un  mateix i de l’esquema corporal amb els infants d’educació infantil a les hores de psicomotricitat.

D’altra banda, algunes activitats extraescolars com ara “Ballem”, per exemple guanyaran molt en qualitat gràcies a la instal·lació dels miralls.

Disposar d’aquesta millora ha estat possible gràcies a la inversió conjunta de l’escola i de l’AFA amb recursos propis.

Agraïm doncs la bona entesa amb la junta de l’AFA i la seva col·laboració en tot allò que necessita l’escola i que per si sola no hi pot arribar.

Està clar que les inversions de millora en l’escola implica més qualitat en l’aprenentatge dels vostres fills i filles. En definitiva, aquesta és la nostra raó de ser.