Sortides pedagògiques i activitats especials a l’escola

– P5: el proper divendres, 26 d’abril, anirem al Parc Diagonal Mar (https://goo.gl/maps/4susBndm6Az) per participar en l’activitat “Joc Perdut”. Ens traslladarem amb Tram. L’hora prevista de tornada a l’escola serà sobre les 13 h.

– 1r: el dia 25 d’abril, al matí, anirem al Museu Can Framis de Barcelona (https://goo.gl/maps/Xcy84uGkDsQ2) per fer un taller d’educació artística (visual i plàstica). Hi anirem a peu. Cal que tots els nens i nenes portin la bata per poder treballar amb pintures.

– 2n B: Visitarem el Museu de Badalona per a realitzar l’activitat “Baetulo” com a sortida relacionada amb la nostra baula del romans. La sortida serà el dia 25 d’abril, dijous, amb metro. (https://goo.gl/maps/fGZLZvJwQa32)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut