Com ja sabeu, l’escola del 5 al 22 de juny farà jornada intensiva de 9 a 13 hores. Per aquest motiu, el menjador escolar finalitzarà a les 15:30 hores.
Per tal de donar resposta a les necessitats de les famílies, Xino-Xano, posa a la vostra disposició l’espai de lleure, de 15:30 a 16:30 hores.
Al full que us enviem per correu electrònic us expliquem les modalitats i preus que corresponen al mes de juny a fi i efecte que pugueu disposar de la informació per a poder-vos-ho organitzar. També hem afegit la programació de les activitats previstes.
Cal que retorneu la butlleta adjunta signada indicant Sí/No voleu realitzar l’activitat, abans del dia 25 de maig de dilluns a divendres de 8.45 a 10h a administració o a Marta coordinadora del servei de menjador.
NOTA: Aquesta nota ja es va repartir en paper la setmana passada però igualment us fem aquest avís per si hi ha famílies que no han vist la circular.

