2n: Dansa Ara. Informació important

Ja s’acosta el dia de Dansa Ara.

El dimarts 17 d’abril, els vostres fills i filles aniran al Palau Sant Jordi, a fer la mostra de danses que han estat assajant durant el curs junt amb milers d’infants de Barcelona.

Llegiu amb atenció les recomanacions que us fem des de l’escola i des de l’Ajuntament, doncs la mobilitat d’aquell dia a les immediacions del Palau Sant Jordi és complicada.

Aquell dia tots els nens i nenes hauran d’estar a l’escola a les 8:00 per marxar amb l’autocar a les 8:15. Han de venir ja esmorzats. Importantíssim que no arribeu tard, ja que no podrem esperar a ningú. Els nens i nens han d’estar al Palau Sant Jordi, a les 9:30. Sortim tan d’hora, perquè aquell dia es col·lapsen tots els carrers i rondes que pugen a Montjuic i per això sortim amb temps.

Els nens i nens han de venir amb sabatilles esportives, xandall o malles, i una samarreta de màniga curta de qualsevol tipus, doncs allà ens donaran una a tots del mateix color.

Esteu atents al color: tindrem el COLOR GROC  (GR01)

L’espectacle començarà a les 10:15 i acabarà aproximadament a les 11:15

Un cop finalitzat l’espectacle, en cap cas els nens i nenes marxaran amb les famílies, sinó que tornaran a l’escola amb l’autocar.

Recomanacions per a les famílies:

Llegiu atentament el document que us adjuntem, doncs us facilitarà la informació. Allà es dóna detalls d’on aparcar si aneu amb transport privat o de com anar-hi en cas de transport públic.

Porteu l’entrada a la mà: 1 entrada val per 2 persones.

Si alguna família necessita més entrades, us dirigiu a la mestra de música, la Isabel, i us en donarà més, ja que, en principi no hi ha problema de cadires.

Les entrades les donarem a l’agenda el divendres 13.

Porteu binocles. Es pot gravar des del lloc.

No es reservarà cap lloc concret per a les famílies de cada escola, per això us recomanem que mireu al planell a on estarem situats

La Farigola: COLOR GROC-  GR01  i us situeu en aquella banda per poder veure els vostres fills i filles des de més a prop.

Si teniu algun familiar que anirà a veure l’espectacle i va amb cadira de rodes, és important que ens ho digueu ja, per poder avisar a l’organització.

Les famílies podeu anar entrant al Palau Sant Jordi a partir de les 9:15.

Avís Important: us hem repartit avui un full de Drets d’Imatge. Importantíssim que ens el retorneu signat durant la setmana que ve. En cas contrari, els nens i nenes que no el tinguin no podran anar a l’espectacle. Penseu que és una trobada important i hi van càmeres de televisió i la pròpia organització fa les seves gravacions, així que no us l’oblideu.

Gràcies.

Per a qualsevol aclariment, us dirigiu a la Isabel de Música

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut