REUNIONS INFORMATIVES AL PATI SOBRE COM SERÀ LA TORNADA A L’ESCOLA I LA PREVENCIÓ DEL COVID-19

QUEDEN ANUL·LADES PER NOVES DIRECTRIUS D’INSPECCIÓ

Benvolgudes famílies,

L’escola ja fa dies que està preparant el nou curs i està elaborant el pla pla definitu d’actuació en el marc de la pandèmia, seguint les instruccions que van arribant del Departament d’Educació.

Hem programat unes reunions informatives per a les famílies al pati de l’escola a les que només hi podrà assistir un membre de cada unitat familiar.

En aquestes reunions parlarem sobre com serà la tornada a l’escola i la prevenció del covid-19 i intentarem donar resposta als dubtes i inquietuds de les famílies que ens han fet arribar la junta de l’AMPA i els representats pares i mares del consell escolar.

Caldrà portar mascareta, fer higiene de les mans a l’entrar al recinte i respectar les distàncies de seguretat. Està previst retransmetre la reunió per Jitsi Meet tot clicant a la imatge amb l’enllaç a la videoconferència el dia i l’hora de la reunió.

Les famílies que encara no han fet l’ingrés a l’AMPA de la quota de soci i dels llibres ho podran fer mitja hora abans de cada reunió en efectiu. És MOLT important que tot l’alumnat pugui tenir els llibres des del primer dia.

DIMARTS 8 DE SETEMBRE

17.00 h: Famílies de P3