Proves PCR per l’alumnat de 6è B, demà dimarts a les 11.00h al claustre

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que un grup de 6è B Primària de l’Estalella amb la seva tutora estaran confinats fins al dia 9 de novembre inclòs ja que hi ha hagut un cas positiu de Covid al seu grup. Seguint les indicacions de les autoritats sanitàries, ahir es van iniciar els protocols establerts i les famílies afectades ja estan informades i tenen els seus fills i filles a casa seva.

L’alumnat del grup confinat haurà d’anar al Claustre dels Trinitaris acompanyat d’un familiar demà dimarts a les 11.00h i allà l’equip de Salut els farà la prova PCR i podran marxar cap a casa.

Els resultats de la PCR  se sabran entre 24 i 48 h. Salut informarà personalment a les famílies amb fills i filles amb resultats de PCR positiva, si n’hi ha.

Surtin positius o negatius tots els nens i nenes del grup i la tutora hauran d’estar en aïllament a casa seva per fer bé la quarantena.

Demà donarem a cada nen i nena la bossa amb llibres, llibretes, quaderns i un pla de treball amb la feina per fer aquests dies des de casa.

L’AMPA ja trucarà a les famílies que els seus fills i filles es queden habitualment al menjador per preguntar-los si volen fer ús del servei de “menjar per emportar”. Sí és el cas, cal venir a buscar el dinar els dies pactats, a les 11.30 h a l’entrada del carrer del Carme. Per fer ús del servei cal seguir aquestes instruccions.

Pel que fa a la resta de l’alumnat, l’escola funcionarà amb normalitat. Salut ja rastreja els contactes estrets del cas positiu i s’hi posa en contacte.

Atentament,

L’equip directiu