LES ACÚSTIQUES DEL VINSEUM

Aprofitant que l’Estalella és escola amiga del Vinseum, amb els alumnes de 5è hem anat a experimentar amb les acústiques del nostre museu del vi i de les cultures. Ens ho hem passat molt bé! Després de descobrir les diferents acústiques de la veu tot cantant pels diferents espais del museu, hem acabat a la terrassa del Vinseum on hem fet tres racons de sons: les copes amb aigua, les ampolles amb aigua i percussió i les ampolles amb aigua i vent. Ens hem inspirat amb el llibre de Ciència Recreativa del Dr. Estalella. Mireu el vídeo!