FESTA DE CARNAVAL

Benvolgudes famílies,

El proper divendres dia 21 de febrer, a la tarda, celebrarem la festa de Carnaval. A les 3, els nens i les nenes que vinguin de casa entraran per la porta del carrer del Carme, que s’obrirà uns minuts abans de l’hora habitual.

Totes les activitats es faran al pati de l’escola; si desitgeu veure la festa, cap a a ¼ de 4 s’obriran les portes del pati. Per millorar la visibilitat, els vostres fills i les vostres filles us donaran una petita entrada de color per família perquè el dia de la festa entreu a la zona d’espectadors quan els toqui ballar i sortiu per deixar entrar els familiars de l’alumnat que balla a continuació. L’ordre d’actuació serà P3, P4, P5, 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è.

P3: Groc

P4 i P5: Taronja

1r i 2n: Vermell

3r i 4t: Verd

5è i 6è: Blau

Els alumnes de 5è han elaborat el Sermó. Tots els vostres fills i filles s’han fet les disfresses ells mateixos i els fa il·lusió posar-se-les i lluir-les. És una activitat de l’escola, i preval la imatge de conjunt per sobre de la disfressa individual. Tindrem uns pares i unes mares de la Comissió TIC que faran fotos i vídeos a tot l’alumnat i els penjaran al web de l’escola.

Aprofitem per recordar-vos que el proper dilluns 24 de febrer serà dia festiu, de lliure disposició i, per tant, no hi haurà classe.

Moltes gràcies

L’Equip Directiu