ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DE L’ESTALELLA: Us animem a presentar la vostra candidatura!!

Benvolgudes famílies,

El dimecres dia 28 DE NOVEMBRE hi haurà les eleccions per a la renovació parcial, d’un membre dels 6 representants del Consell Escolar (Sector Pares i Mares). Ja fa temps que, entre tots/es, estem demostrant que la participació de tots els membres de la comunitat educativa és un element clau per al bon funcionament del centre. En aquest sentit, la participació al Consell Escolar -òrgan de participació en el control i la gestió dels centres- és un exemple de compromís conjunt amb la nostra escola.

Us animem a presentar la vostra candidatura!!

El termini de presentació de candidats/es finalitza el 16 DE NOVEMBRE. Per ser candidat o candidata només cal passar per Direcció, portant una fotografia de carnet i emplenar l’imprès corresponent.

Si algun pare o mare està interessat a formar part del Consell escolar i necessita informació, us podeu adreçar al següent enllaç: http://familiaiescola.gencat.cat/ca/escolaritat/participacio-compromis/participacio-coresponsabilitzacio/participacio-funcionament-centre/consell-escolar/

O us podeu dirigir a qualsevol membre de l’actual Consell escolar o a l’Equip directiu, que us aclarirem els dubtes.

EL CENS DE PARES I MARES s’exposarà a partir del 31 D’OCTUBRE a la cartellera de l’escola (al costat de Consergeria) i a l’entrada del carrer de la Font. Convindria que tots/es el consultéssiu abans del dia 16 DE NOVEMBRE per veure si hi ha alguna incorrecció o bé no hi figureu, amb la qual cosa no podríeu votar.

Recordeu que és important que vingueu tots/es a votar!!

DIMECRES 28 DE NOVEMBRE DE 2018

De 8:00 a 10:00

De 16:15 a 18:15

La Mesa estarà situada a l’entrada pel C/ Carme (davant de P5B)