DIVENDRES, DARRER DIA DEL PRIMER TRIMESTRE ( DE 9.00 a 13.00 h)

Benvolgudes famílies,

Us informem del calendari d’aquesta setmana i d’altres temes d’interès:

El dijous dia 19 de desembre a les 19:15h tindrà lloc al gimnàs de l’escola la mostra d’extraescolars de Nadal de les activitats extraescolars de l’AMPA. Hi participaran el grup de dansa de 3r a 6è i el grup de teatre de 4t i 5è.  Igual que l’any passat, hi haurà taquilla inversa a favor de la Marató de TV3 que enguany va dedicada a les malalties minoritàries. Us hi esperem!!!

Les activitats extraescolars s’acabaran el mateix dijous 19 de desembre.

Us recordem que el divendres 20 de desembre, tal com indicava el calendari lliurat a principi de curs, hi haurà horari de jornada intensiva de 9 a 13 h per a tot l’alumnat del centre.

Els nens i les nenes que es queden al menjador es poden recollir entre les 15:00 i les 15:30 per la porta del pati del carrer Puigmoltó.

Per millorar la higiene dental dels vostres fills i filles a l’estona de menjador us demanem que, durant les vacances de Nadal, renteu els necessers i substituïu el raspall de dents vell per un de nou, així tindrem els estris amb bones condicions per tot el segon trimestre.

Properament, rebreu el primer número del díptic “L’Estalella aconsella” d’enguany. El professorat l’ha preparat amb molta il·lusió pensant que us pot ser d’utilitat, i amb aquesta iniciativa, hem volgut contribuir en la difícil tasca d’educar els vostres fills i filles que compartim família i escola.

Al llarg d’aquesta setmana, al costat de consergeria a la planta baixa, hi haurà una tauleta amb la roba perduda i carmanyoles. Podeu entrar i donar una ullada i, potser, recuperar alguna cosa. Totes les peces que no s’hagin recollit, les retirarem i en farem una donació a Càrites.

I també podeu portar piles als contenidors de l’APILO, que participarem al concurs “Les piles a l’apilo” com a escola i el claki ben ple d’oli.

L’escola tornarà a obrir les seves portes dimecres 8 de gener amb horari normal de classe i extraescolars.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos Bones Festes!!!

Cordialment,

L’Escola                                                               L’AMPA