CONVOCATÒRIA D’AJUTS DE MENJADOR DEL CONSELL COMARCAL, del 12 d’abril al 7 de maig de 2021

Benvolgudes famílies,

El consell comarcal de l’Alt Penedès ens informa que inicien la convocatòria d’ajuts individuals de menjador escolar per al curs 2021/22.

TRAMITACIÓ DELS AJUTS:

Enguany, atès la situació de pandèmia que ens afecta i per poder atendre a les mesures de prevenció i restriccions de mobilitat decretades pel Govern de la Generalitat, han establert petits canvis en la seva tramitació respecte altres convocatòries i que seguidament us detallem:

Termini ordinari: Del 12 d’abril al 7 de maig de 2021

Presentació de sol·licituds:

Telemàtica: A través de la web de Consell Comarcal de l’Alt Penedès, portal Tràmits i Gestions\Ciutadania\Ensenyament-Menjador escolar. Adjuntem Guia per tramitar la sol·licitud online.
Les famílies que van presentar sol·licitud en la convocatòria anterior, no caldrà que adjuntin la documentació no econòmica (llibre de família, Idalu* sentència de divorci, etc.) ja lliurada anteriorment, sempre hi quan no hi hagi modificacions i segueixi vigent.

*L’idalu és el número d’identificador de l’alumne que trobareu als informes trimestrals i als informes finals dels vostres fills i filles que us dona l’escola.

Només per casos excepcionals en que no sigui possible realitzar el tràmit telemàtic es podrà presentar la sol·licitud de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal de l’Alt Penedès (C/ Hermenegild Clascar, 1-3 de Vilafranca del Penedès).
Aquest tràmit requereix de cita prèvia i es pot sol·licitar per telèfon al 938.900.000 o a través de la web del Consell Comarcal (www.ccapenedes.cat/cita-prèvia).
Per a la tramitació presencial, les famílies hauran de portar la sol·licitud degudament emplenada i signada, juntament amb la documentació necessària fotocopiada.

El consell comarcal ens fa arribar dos documents explicatius. cliqueu a continuació per poder-los llegir:

Resum informació centres escolars
Guia per tramitar la sol·licitud online