Certamen en confinament #acasallegimenveualta

Bon dia Estalelles!

Com esteu?

Esperem que estigueu tots i totes molt bé.

Com bé sabeu, els i les alumnes de Cicle Mitjà participen al Certamen Nacional Infantil i Juvenil  de Lectura en Veu Alta. Aquest va dirigit a tots i totes les alumnes de Catalunya.

A principis de març vam celebrar el CLVA a l’escola per escollir la representant de l’escola per anar a quarts de final que es celebraria l’1 d’abril a l’Auditori de Vilafranca, però degut al Covid-19 i al confinament, es va cancel·lar la setzena edició del Certamen.

Davant d’aquesta situació, des del Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació van proposar participar-hi en un nou format de Certamen en Confinament: #acasallegimenveualta enviant un vídeo llegint des de casa.

Hem tingut 5 participants de l’escola: la representat de la nostra escola, la suplent i les finalistes de les classes de 3r i 4t.

A continuació podreu veure i escoltar a les vostres companyes.

Volem aprofitar per felicitar-vos i agrair-vos la vostra participació. Ho feu molt i molt bé!!!

Si cliqueu en aquest enllaç podreu veure totes les participacions: https://www.youtube.com/channel/UCIsCTHiQmsrUSEX5XxdgfMg

Una forta abraçada!