CANVI EN LA RECOLLIDA DE L’ALUMNAT DE 1r i 2n DE PRIMÀRIA

Benvolgudes famílies de 1r i 2n,

Després de valorar què podem fer des de l’escola per millorar les sortides pel carrer Puigmoltó volem provar de fer una canvi en el lloc d’entrega de l’alumnat a les seves famílies.

A partir d’avui cada grup de cicle inicial farà la fila al començament de la pista de futbol i les famílies podreu entrar a la zona d’espera del pati. Us demanem que sigueu puntuals, recolliu el vostre fill o filla i marxeu el més ràpidament possible, mantenint les distàncies de seguretat amb les altres famílies, per tal d’assegurar que seguim bé el protocol COVID.

Esperem que amb aquesta mesura es millori la mobilitat pel carrer Puigmoltó.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració,

L’equip directiu