CANTÀNIA (ALUMNAT DE 6È)

Curs 2020-2021  –  Cantània

Curs 2019-2020  –  Cantània virtual

Aquest any els alumnes de 6è participarem de la Cantània que orgnanitza l’Auditori de Barcelona.

Encara hem de cocretar quin dia cantarem la Cantata Virtual amb altrres escoles de Vilafranca i de la comarca a l’Auditori de Vilafranca, però segur que serà un d’aquests tres dies: 26,27 o 28 de maig a la tarda.

Argument de Virtual:

Les noves tecnologies són per tot arreu i han vingut per quedar-s’hi. En Marcel s’ha instal·lat una aplicació d’intel·ligència artificial i està descobrint un univers que el fascina. Fins on arribarà el poder de seducció d’aquest món virtual?

Óscar Peñarroya, música
Cèsar Aparício, lletres