SONA CINQUÈ

Com cada curs l’alumnat de 5è de primària participa en el Sona Cinquè organitzat per l’Ajuntament de Vilafranca i emplaçat a l’Auditori de Vilafranca. Aquest any ha estat més emocionant i especial que mai ja que, arrel de la pandèmia, no s’han pogut tantes sortides com altres cursos.

El passat 17 de març l’alumnat de 5è va poder gaudir d’un concert sobre la cançó d’autor i la cançó protesta i va escoltar algunes de les cançons més representatives i importants, tant a nivell internacional com en relació a la Nova Cançó. Els músics encarregats de conduir el concert van ser el cantant penedesenc Cesk Freixas i 2 components del seu grup, el Víctor Nin i Rai Iniesta.