MATRÍCULA CURS 2024/2025

Quan s’ha de fer la matrícula?

El període de matriculació d’educació infantil i primària és del 18 al 26 de juny de 2024. Si no pots fer la matriculació en aquestes dates,  cal que presentis un justificant el més aviat possible al mateix centre, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

• Molt important: si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Com es fa la matrícula?

1. Contacta amb el centre educatiu on t’han assignat la plaça per concertar cita per formalitzar la matrícula dins el període establert per a la matriculació.  Demana cita prèvia per formalitzar la matrícula trucant al 938.920.813
  2. Prepara la documentació i la informació que necessitaràs per fer la gestió.
  3. Ves al centre per formalitzar la matrícula.

RECORDA:

• S’atendrà presencialment només aquelles persones que hagin concertat cita prèvia i només a l’hora que tinguin assignada per a fer-ho.

Què necessito per fer la matrícula ?

• Passar per Consergeria abans de la cita prèvia per recollir el sobre amb els documents que s’han de portar omplerts el dia de la matrícula o bé descarregar-los aquí:

1.- Baixar l’aplicació TPVEscola al mòbil.

2.- Carta de compromís educatiu signada

3.- Quotes 2024/2025

4.- Full d’autoritzacions signat

5.- Original i fotocòpia del DNI o NIE de l’alumne/a

6.- Original i fotocòpia DNI o NIE dels pares o tutors/es

7.- Original i fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a (TIS)

8.- Original i fotocòpia del carnet de vacunes (Si no es té el carnet de vacunacions, s’ha d’aportar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant en el qual figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents. Si el vostre fill o filla no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal aportar un certificat mèdic oficial justificatiu).

9.- Foto de l’alumne/a

I a partir d’ara… què?

Enhorabona! Has completat amb èxit tot el procés d’escolarització del teu fill o filla. El centre t’explicarà tots els passos a seguir a partir d’ara.

Ara comença una etapa molt emocionant i important per al teu fill o filla, i per a tota la família. Gaudiu-ne molt!