L’ESCOLA FARÀ UN VÍDEO EXPLICATIU PER SUBSTITUIR LES REUNIONS PRESENCIALS

Benvolgudes famílies,

L’escola ja fa dies que està preparant el nou curs i està elaborant el pla definitu d’actuació en el marc de la pandèmia, seguint les instruccions que van arribant del Departament d’Educació.

Després de les noves instruccions rebudes, hem valorat que serà més segur no fer les reunions informatives de manera presencial per minimitzar riscos de contagi.

Per garantir poder-vos informar igualment de com serà la tornada a l’escola i la prevenció del covid-19 i intentar donar resposta als dubtes i inquietuds de les famílies que ens han fet arribar la junta de l’AMPA i els representats pares i mares del consell escolar, farem un vídeo explicatiu, el penjarem al web i us el farem arribar via delegades i delegats.

Si un cop vist el vídeo necessiteu parlar amb l’escola, escriviu a  informacio@estalella.cat o truqueu a l’escola per demanar cita telefònica.

Les famílies que encara no han fet l’ingrés a l’AMPA de la quota de soci i dels llibres ho podran fer cada dia de 9.15 a 10.30 a la porta del carrer del Carme. És MOLT important que tot l’alumnat pugui tenir els llibres des del primer dia.

Les famílies de P3 tindreu la vostra reunió telemàtica tal i com havíem quedat. CLIQUEU EL DIA I L’HORA A L’ENLLAÇ AL JITSI MEET.

DIMARTS 8 DE SETEMBRE

17.00 h: Famílies de P3