ÚLTIMA CAMINADA EN FAMÍLIA!!!

Benvolgudes famílies,
Diumenge 15 maig a l’escola Estalella i Graells realitzarem la última caminada en família del curs 2015-16. El recorregut té una distància d’uns 11 km, entre anar i tornar. Són aproximadament unes 3 hores caminant, més l’estona d’esmorzar.

Hi haurà un recorregut d’uns 6 km (entre anar i tornar) per als més petits, sortint a les 09.45h a la muntanyeta de Moja, on us afegireu al grup que ha sortit de l’escola, per arribar tots junts  a la Font de l’Avellaner.

L’activitat és gratuïta i no cal inscripció prèvia, però els infants no poden assistir-hi sols, han d’anar acompanyats dels seus pares, mares o tutors.

Cal dur calçat còmode, aigua i esmorzar.

​L’hora de concentració serà a 3/4 de 9 del matí davant de l’escola Estalella i sortirem amb puntualitat a les 9.00h.

Per als que vulguin fer el recorregut curt (6km), l’hora de sortida serà a les 09.45h a la muntanyeta de Moja.

Us hi esperem!