Emissions de Ràdio Estalella

logo-ràdio-pDilluns 22 d’octubre comencem les emissions diàries de Ràdio Estalella d’aquest curs. Fem una emissió en directe, de dilluns a divendres, de les 10 a 2/4 d’11 del matí. També ens podeu escoltar en diferit, el mateix dia a les 8 del vespre i l’endemà a 1/4 de 9 del matí. Recordeu que, a Vilafranca, ens podeu sintonitzar al 97.9 de la FM.

També podeu escoltar els programes a través del web de Ràdio Estalella.

L’alumnat de 6è elabora els guions i en fa la locució, però la resta de l’alumnat de l’escola també hi participa. Aquest curs les col·laboracions queden així:

Dimarts Dimecres Dijous Divendres
Educació Infantil Anglès Cicle Inicial Cicle Mitjà