LES ACÚSTIQUES DEL VINSEUM

Com ja sabeu, l’Escola Dr. Estalella i Graells és escola amiga del Vinseum i aquest curs tenim ganes de proposar al museu una activitat innovadora des de l’àrea de música.

Amb els alumnes de 5è i 6è anirem al Vinesum a experimentar amb el so i la música.

En una primera part de l’activitat cantarem pels diferents espais del Vinseum, tot adequant el repertori de les cançons a les temàtiques que ens anem trobant, i anirem escoltant les diferents acústiques de les sales. En una segona part, i tot inspirant-nos amb el llibre del Dr. Estalella i Gralells de Ciència Recreativa, experimentarem amb el so de les ampolles i de les copes de vi tot jugant amb l’aigua, l’aire i la percussió amb culleretes de metall. Vigilarem de no trencar-ne cap!

Cliqueu a la portada del llibre i anireu a parar a l’apartat del llibre que parla de so: