INFORMACIONS PER LA SETMANA QUE VE

Com ja deveu sabeu, després de les reunions sobre mobilitat que va fer l’escola Estalella amb l’ajuntament, centre vila, l’associació de veïns i l’escola El Carme Sant Elies, l’ajuntament va resoldre instal·lar pilones automàtiques al carrer Puigmoltó. Segur que aquesta mesura comportarà una gran millora en les entrades i sortides de les escoles pel que fa a la mobilitat, seguretat i tranquil·litat.

Les obres per tal d’instal·lar-les començaran dilluns vinent, 4 de març. Aprofitem per recordar-vos que dilluns és dia de lliure disposició i per tant no hi haurà escola.

Aquestes obres provocaran un tall de circulació al carrer Puigmoltó entre els carrers Sant Jocund i Carme de les 8.00 hores del dilluns 4 de març a les 18.00h del dijous 7 de març.

Per tal de donar accés als diferents aparcaments dels veïns afectats s’habilitarà el doble sentit de circulació al carrer Carme.

Us esperem avui a la Festa de CARNAVAL a la tarda (15:15)!