I Cros de l’escola Estalella i Graells

El proper diumenge 14 de gener del 2018, l’escola Estalella i Graells, juntament amb l’AMPA, organitzaran per primera vegada el seu primer cros escolar, i coincidirà amb la Final dels cros del JESPE d’aquesta temporada (2017-18).

L’hora d’inici serà a les 10h del matí i les inscripcions s’han de fer mitja hora abans de cada cursa al pati de la mateixa escola. Hi haurà cursa de mares i pares, i de totes les categories des d’Infatil (2004/2005) fins les Baldufes (2014).

Desitgem que vingueu a gaudir d’aquest gran dia.

Els pares i mares que vulguin col·laborar es poden adreçar a l’oficina de l’Ampa.