CONVOCATÒRIA DE VAGA PEL DIMECRES 12 DE DESEMBRE

Benvolgudes famílies,

Aquest dimecres 12 de desembre de 2018, els sindicats majoritaris de la Funció Pública han convocat una Vaga General dels serveis públics, que afectarà tota l’Administració de la Generalitat, incloent l’Escola Pública, la Concertada i les Universitats Públiques.

La motivació de la convocatòria és la millora dels drets laborals de les persones que garantim els serveis públics i la millora de la seva qualitat, després de gairebé una dècada de retallades.

A l’Escola Estalella la vaga no tindrà un seguiment massa significatiu. Tot i això, com que les treballadores i treballadors poden afegir-s’hi en qualsevol moment, a l’escola no s’avançaran continguts.

Atentament,

L’equip directiu.