DIMECRES 8 DE MAIG, COMPREU FRUITES I VERDURES A LA PARADA DE LO TRAGINER!!!

Com ja sabeu, aquest curs els alumnes de 4t estan anant a l’hort de Lo Traginer a fer tallers gratuïts molt interessants.
Ha arribat l’hora d’agrair la feina que estan fent les persones de Lo traginer amb els nostres alumnes i aprofitar per comprar fruites i verdures de proximitat a la parada que faran davant de l’escola dimecres 8 de maig, de 16:30 a 18:00, al Carrer del Carme, davant de l’Estalella.
Recordeu que si un altre dia voleu comprar cistelles ecològiques podeu contactar amb el Daniel Chamorro, pare de l’escola, i ell crearà un grup de whatts app per les cistelles. (632437604)
Aquí teniu l’explicació del projecte: