GAUDIM JUNTS!

Per acomiadar aquest curs, els nens i les nenes d’educació Infantil hem passat un matí molt divertit fent diferents jocs i activitats. Hem jugat amb bombolles de sabó, hem pintat amb guixos de colors a terra, hem fet braçalets i hem jugat amb fang, deixant volar la nostra imaginació.

Per acabar, tots hem gaudit d’un gelat ben fresquet. Bones vacances, famílies!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut