Menjador Escolar

Menús del mes d’abril

El menjador escolar funciona en dos torns:

1r torn: a les 12.30 h

• I3 i I4: dinen a les classes.
  • I5, 1r, 2n i 3r: dinen al menjador.

2n torn: a les 13.45 h

• De 4t a 6è: dinen al menjador.

Quan un alumne/a, per malaltia o qualsevol altre motiu, no es pugui quedar al menjador, heu d’avisar a la Sra. Montserrat Castellà, personalment o per telèfon, abans de les 09:30 h del matí. Els mestres no poden agafar encàrrecs relacionats amb el menjador.

En cas d’al·lèrgia o intolerància a algun aliment cal portar a secretaria l’informe clínic, la fitxa de comensal i el protocol d’actuació en cas d’ingesta accidental (models establerts). Per a una indisposició passatgera cal avisar a la Sra. Montserrat Castellà també abans de les 09:30  h per demanar la dieta corresponent, la qual es donarà durant dos dies si no es comunica el contrari.

Cada mes trobareu el menú penjat en aquesta mateixa secció de la web. A més a més, cada trimestre rebreu l’informe del menjador del vostre fill/a.

Per a qüestions relacionades amb aspectes de funcionament del menjador (monitors, alimentació, actitud de l’alumnat, etc.) us heu de dirigir a la coordinadora, Sra. Mari Rivera. Cal sol·licitar entrevista a secretaria.

Per a qualsevol consulta relacionada amb la qüestió administrativa (rebuts, beques…) o per demanar dietes us heu d’adreçar a la Sra. Montserrat Castellà dintre de l’horari següent:
Matí: De 9 h a 9.30 h
Tarda: De 16.15 h a 17 h (excepte dilluns)

Davant de qualsevol problema o situació especial que es pugui presentar, cal dirigir-se a la Directora.

• Preu alumnat habitual d’Educació Infantil i Primària: 6,91 €
  • Preu alumnat esporàdic d’Educació Infantil i Primària: 7,60 €