GAUDIM JUNTS!
Per acomiadar aquest curs, els nens i les nenes d’educació Infantil hem passat un matí molt divertit fent diferents jocs i activitats. Hem jugat amb bombolles de sabó, hem pintat amb guixos de colors a terra, hem fet braçalets i hem jugat amb fang, deixant volar la nostra imaginació. Per acabar, tots hem gaudit d’un […]












