Cultura digital

En aquest apartat es recullen tots els documents del centre que fan referència a aspectes de la cultura digital. D’aquesta manera, es pot tenir una visió completa de l’assoliment d’aquesta cultura pel que fa a centre.

PLATAFORMA DIGITAL

El centre disposa d’un domini Google Workspace for Education propi. D’aquesta manera, alumnat, professorat, personal d’administració i famílies disposen d’un usuari @espriu.cat.

DOCUMENTACIÓ

El centre organitza tota la documentació en unitats compartides. Aquestes unitats es comparteixen exclusivament amb grups, de tal manera que en tot moment es controla qui té accés a la informació. En aquestes carpetes hi ha tota la informació que necessita el centre, des de la documentació oficial (PEC, NOFC, projecte de direcció, etc), passant per llistes d’alumnes, programacions, activitats i altra documentació.