LA CASA DE LA FESTA MAJOR
L’altre dia, els nens i nenes d’I4, els Filmets, vam fer una sortida molt especial. Vam anar a visitar la Casa de la Festa Major de Granollers. Allà vam descobrir moltes coses sobre la festa major de la ciutat. Vam veure els gegants, els capgrossos, els gegantons, el drac, les espurnes, el Farras, el Baser… i altres […]
LA CASA DE LA FESTA MAJOR Llegeix més »







