promoció 2014

3r Cicle – Dia de la Dona

Ahir vam celebrar a l’escola el Dia de la Dona! I quina millor manera que convidar a les mares de cicle de grans a què ens expliquin la seva experiència tant acadèmica com laboral. Va ser molt enriquidor per l’alumnat veure que de grans poden fer tot allò que es proposin independentment del sexe. Moltes

3r Cicle – Dia de la Dona Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut