El text instructiu

Com ja sabeu, els nens i nenes de quart han estat treballant, durant les últimes setmanes, en un projecte de llengües. Van realitzar una manualitat a casa, van redactar i elaborar un text on explicaven els diferents passos per dur-la a terme (fent servir l’anglès,… Llegeix més»

Escribir se nos da “de fábula”

L’alumnat de 6è ha comprovat que la unitat de català que estan treballant conté una faula. Els ha fet pensar que el curs passat, durant el confinament, van escriure faules en castellà.
Us compartim l’enllaç del llibre virtual que van crear amb tots els seus texts.
Llegeix més»

Nadales 2020

Si cliqueu a la imatge de l’arbre podreu veure les nadales que ha preparat cada grup de l’escola en català, castellà, anglès i francès!

I aquí teniu la percussió de la Marxa Radetzky que han preparat els grups de 3r a 6è de Primària. Ha… Llegeix més»

El Còmic

Mireu quins i quines artistes estan fets els grups de 4t. Esperem que gaudiu moltíssim dels súper còmics que han elaborat!