Els alumnes de 5è i 6è de l’aula d’acollida participen a l’activitat “Amics per carta” juntament amb altres escoles de Granollers i rodalies.
Aquesta activitat consisteix en diferents intercanvis epistolars que els nois i noies faran al llarg del curs amb alumnes d’altres aules d’acollida.
En el primer intercanvi, els alumnes s’han hagut de presentar, explicar d’on venen i quant temps fa que estan aquí i fer una breu descripció física.
Un cop rebudes les cartes dels seus nous amics, tocarà pensar la resposta i preparar el següent intercanvi.
L’activitat acabarà a finals de desembre, en una trobada entre tots els nois i noies que han participat de l’activitat, on podran posar-se cara i passar una bona estona junts.



