JA PODEU FER COMANDA DE LA SAMARRETA DE L’ESCOLA

Com cada curs, els/les alumnes de 6è han dissenyat la samarreta de l’escola El Margalló. Les posen a la venda per tal d’autosubvencionar-se la sortida de final de curs a Port Aventura. Aquest any tenen previst anar-hi el 5 de juny.

És important el suport i la col·laboració de totes les famílies per poder dur a terme aquesta activitat. És un projecte d’escola i a través d’aquest, treballem de manera interdisciplinar a diferents àrees.

Esperem i agraïm que ens ajudeu. Algun dia els vostres fills i les vostres filles també arribaran a 6è!!

Recordeu que la samarreta és un bon record dels anys viscuts a l’escola. Hi ha molta gent que les guarda amb molt d’afecte. A més són molt maques!!

Trobareu una mostra de colors i talles a l’entrada de l’escola per escollir la samarreta apropiada. Podeu comprar per a tota la família i per a les vostres amistats…

Gràcies famílies!!

Podeu demanar la samarreta descarregant-vos el full de comada en aquest enllaç:

COMANDA SAMARRETES 6è 2020