Dia de la Pau

Avui per celebrar el dia de la pau i la no violència l’alumnat s’han reunit a la porta de l’escola, on han acudit amb banderes blanques. La classe de 4rt han llegit un manifest en la seva defensa i els de cicle inicial han… Llegeix més»

JUGUEM A ESCACS

Fa molts cursos que els alumnes de cicle mitjà fan l’activitat d’escacs durant el primer trimestre. Pensem que aquest joc ajuda al desenvolupament de l’observació, l’anticipació, la lògica, la memòria i la concentració.
Durant una setmana, cada matí hem fet una sessió d’iniciació als escacs, en… Llegeix més»

Ja tenim humus!

Passades tres setmanes, l’Anna va venir una altra vegada per observar com estava el nostre VERMICOMPOSTADOR. Els cucs i els fongs havien descomposat les restes orgàniques i ja teníem humus. Tirarem aquest humus a l’hort.
L’Anna va insistir en que totes les restes orgàniques han d’anar… Llegeix més»