ADÉU CARNAVAL!!!

Per primera vegada a l’escola vam celebrar l’Enterro de la Sardina.

Les nenes i nens de la classe de cinquè i A3 vam escriure el Testament de Sa Majestat en Carnestoltes que després vam llegir davant els altres companys de l’escola.

Prèviament a la lectura del Testament vam fer una vetlla perquè els companys de les altres classes poguessin acomiadar-se personalment.

Per acomiadar el Carnaval, vam cremar la sardina que representava el Rei dels Poca-soltes i ens va visitar la Vella Quaresma. Els nostres companys de quart i A? van aprofitar aquest moment per cantar-li una cançó.

cambiar-tamanoimg_1480

I va ser així que vam donar per finalitzat el Carnaval i vam donar pas a la Quaresma.

Classe de Cinquè